Skidsäsongen är igång!

Nu är skidsäsongen äntligen igång, det har kommit massvis med snö här nere i Forshaga och minusgraderna känner på. Det sägs blir neråt 20 minus till helgen och det är nog rekord sen jag flyttade hit för 2,5 år sedan. Även snömängden som ligger här just nu är mer än vad jag någonsin sett här nere någon gång. HELT UNDERBART alltså!!

Både jag, hunden och husse är superglada och har redan varit ute i skidspåret två omgångar. Tyvärr har vi kommit fram till att Trazzel drar bättre med husse, jag misstänker att det är för att han vet att ju fortare han springer ju fortare kommer han tillbaka till mig, men säg inte det till husse ;)

Men det är bara mer träning som gäller, ska verkligen passa på nu när snön kommit, ut så ofta vi bara kan så länge dom värsta minusgraderna håller sig borta.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback