Planer 2010

Nu är det inte långt kvar tills jag och Trazzel ska iväg på Agilitykurs. Den 16-17 Januari kommer vi tillbringa i Örebro och gå Agility Fondations för instruktören Fanny Gott. http://klickerklok.se

Carro och Sid kommer också vara med och jag verkligen toklängtar. En hel helg med agility tillsammans med Carro, det kan ju inte bli så mycket bättre =)

Foto: http://akp.blogg.se

 

Sen är vi otroligt sugna på att gå några andra kurser också. Jag såg att Canis har elitgrupp i Sök i Järvsö till sommaren, 4 helger med både sök, lydnad och uppletande. Det vore hur kul som helst men den kursen kändes väldigt dyr då jag fortfarande är osäker på om sök är rätt tävlingsgren för oss.

Men det var även lydnadsläger i 4 dagar som kändes betydligt mer lockande och det var i en rimligare prisklass, det skulle nog ge jättemycket att gå den kursen.

Så vill vi ju såklart gå eftersökskurs också! Att vara utbildade till ett riktigt eftersöksekipage vore otroligt kul och det känns helt klart som att vi klarar av det. Sen ska vi även satsa på viltspårschampionatet och att komma vidare i lydnadsklass 2. Agilitytävlingsdebut är något jag vill hinna med och kanske starta en sökappell, vem vet.

Planerna är många för 2010, vi får väl se hur mycket vi hinner med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback