Just det...

Jag har hittat ett par hundskor som jag känner att jag vill ha också. Dom är från Doggers och verkar faktiskt riktigt bra.

Dom finns att köpa hos Hundkiosken och är av modellen FGW.
Med Doggers FGW har hunden:
* ett bra tassskydd vid jakt
* varma tassar när ni är ute på vinterpromenader och i skidspåret
* ett bra preventivt skydd mot onödiga tasskador

Det låter superbra i mina öron, och det står massa bra om dom både på doggers egna hemsida och hos hundkiosken. Dock så gillar jag inte att beställa sådant som skor, eftersom det helst behöver provas. Och antagligen behöver man olika storlekar fram och bak. Så det blir lite jobbigt. Såg dock att en djurklinik här i karlstad var återförsäljare åt doggers men dom hade inte den modellen jag ville ha. Mycket synd.

Letade runt på andra djuraffärer här ikring men hittade inte nått som passade det jag sökte. Dock fick jag ett jättebra tips från den trevliga expiditen på pets om en ny salva som dom tagit hem. Ett märke som tydligen varit stort inom häst länge och nu även kommit till hund. Så det funderar vi på att testa =) Ekholms prob heter de, dom verkade ha väldigt många bra produkter och jag funderar på att köpa oljan dom har för att se om man kan minska Trazzels klåda också. Så det blir en tripp till Pets igen snart, antagligen på onsdag.

Så får vi hoppas att vi kan köra mer drag sen och att Trazzel ska slippa massa trasiga tassar!

NU ska jag sova, helt död! Natti Natti


Kommentarer
Postat av: Ida

Skönt med någon som vet hur jag känner! Skaffa en egen blogg du oxå så slipper trazzel mina patetiska inlägg..haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback