Kääääär!


Denna film är ju bara SÅ mysig!


Har spenderat min lediga morgon med att kolla på den nya filmen Snow Buddies! Och den var ju för underbar! Jag grät mej igenom halva filmen. Och är man inte kär i slädhundar och att köra drag så blir man ju det efter den här. Och såklart så har vi ju UNDERBART väder idag och jag vill ut och åka skidor NU! Men Carro är inte här, inte lika roligt att åka själv, plus att jag tror Trazzel inte ska dra flera dagar i rad nu när han fortfarande är så ny på det. Men vi måste nog ut och ta oss en riktigt lång promenad iaf, för konditionen kan aldrig tränas förmycket.

Men först... tasstrimning! kommer före och efter bilder senare =P




Kommentarer
Postat av: Kenny

reagerade på den här filmen när jag såg reklamen. den här måste man ju bara se. oerhört söta vovvar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback