Ledig Fredag =)

Det skönaste just nu med vår skola är att vi är ledig nästan alla fredagar =) Helt underbart!
Och vill man kan man gå ner till stallet och ha hundträning där alla hundlärare finns för att hjälpa till. Jättebra och roligt =) Längre fram i vår så kommer det bli jaktapportering och den ska jag ju såklart gå på =)

Men just idag blev vi hemma och tog sovmorgon.. Trazzel är helt slut sen igårkväll. Det var visst jobbigare än jag trodde att köra sök sådär på skolgården =) Han sov som en stock igårkväll, och hela natten, sen var vi ut vid 7, och inte runt 4-5 då han brukar vakna i vanliga fall =P så jag fick ju nästan sovmorgon, men sen låg vi kvar lääääänge i sängen och slappade, och Trazzel ligger där än föresten =P Har fortfarande inte klivit upp sen klockan 7. Vilken lat hund jag har =P

Själv så har jag diskat och plockat lite, får se om jag ska åka ner till stallet snart och städa min box och gå en runda där nere innan jag och Börnis åker till matsalen och käkar pannkakor =) Sen bär det av till Filipstad där Glenn och jag ska fylla i våra tatueringar, sen ska vi och fira hans pappa som fyller 50. Så det är fullt upp resten av dagen.

Förhoppningsvis kommer vi tillbaka till Forshaga redan ikväll då jag vill spendera helgen med Carro och Börnis och köra med skolgårdssök samt äta mat, träna inför ett prov och bara slappa och ha de allmänt trevligt =) Förhoppningsvis får vi in någon längre promenad också! Det hade varit bra.

Nä nu ska jag sätta fart här så jag är färdig sen när Glenn slutar skolan! Vi hörs =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback