Rapportträning..

Idag har vi tränat rapport, två gånger till och med =P

En gång inne medan jag och Carro satt och skrev på våra svenskatexter. Fast då blev de inte så länge för de kom massa ettor och störde =P

Sen en gång till när vi var ute, då gick de inge bra alls för han bara skrek rätt ut =P


Det vi har tränat är alltså att vara uppbunden =P Inne i klassrummet band jag fast honom i en dörr typ 5 meter ifrån mig, då gick de bra. Ute band jag fast honom i en stolpe, då gick de inte alls. Han skrek och skällde och var alldeles knäpp. Men sen när han satt sig ner och var tyst så var jag snabb att berömma och gick dit och släppte lös honom.

För ska vi någonsin klara av att tävla bruks rapport så MÅSTE han klara av att sitta uppbunden på stationen. Jäkla hundkräk =P Så nu blir det att träna uppbindning så fort jag får möjlighet typ =P

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag vill åka SKIDOR!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback