Tänk vad en promenad gör gott =)

Har precis kommit hem från en promenad med Carro. Vi skulle egentligen ut och gå tidigare ikväll men de blev ändrade planer så vi tog en längre kvällspromenad istället. Vilket var superskönt!

Tänk vad en promenad kan få en att må bra egentligen. Igår var jag och Trazzel ute och gick riktigt länge och i raskt tempo. I början av promenaden var jag så arg och ledsen så tårarna sprutade men i takt med att vi gick så rann det av det med. Och tillslut blev promenaden riktigt bra och vi blev trötta båda två. Efter två misslyckade möten fick vi till ett alldeles underbart precis så som det ska vara och det gjorde min kväll.

ikväll blev inte promenaden lika lång, men jag hade underbart sällskap, och det är så mycket roligare att gå då. Hundarna blev rastade, fick nosa och tramsa runt, Trazzel hittade en pinne han skulle bära med en bit, vi fick träna en del på hundmöten som gick jättebra, samt att jag och Carro fick snacka massa skit, vilket är så behövligt ibland.

Så nu är jag hemkommen och ska ta en dusch innan jag lägger mig. Och det är ju nästan så man känner sig lite nyttig och får hoppas det här blir en ny vana med många långa promenader =)

Det var allt från oss ikväll! Godnatt gott folk!

Kommentarer
Postat av: AKP

Duktiga ni =))

Va kul att du ÄNTLIGEN bloggar =))))))

glad

Snart du blogga lika mycke storasyster ;)

Postat av: AKP

haha ja, men erkänn för fan inte att det är kul ;)

Men jag tycker ABSOLUT du ska skaffa en EGEN och blanda text och bild hej vilt :D:D:D

2009-02-02 @ 22:35:23
URL: http://akp.blogg.se/
Postat av: AKP

haha ja, men erkänn för fan inte att det är kul ;)

Men jag tycker ABSOLUT du ska skaffa en EGEN och blanda text och bild hej vilt :D:D:D

2009-02-02 @ 22:35:36
URL: http://akp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback