Utmanad

Fick denna utmaning av Amanda Arnler.

Vilken mat äter du ofta? Oj vad svårt, vi brukar försöka variera oss så mycket som möjligt, men älgkött då, i olika former =P

När du är på kalas, är du personen som sitter eller hjälper du till att duka av? Beror på vem kalaset är hos =P Oftast så dukar jag av...

Köper du Triss? Det händer, men inte så ofta. Och som amanda skrev så blir de ofta julklapp till min pappa också =P

Vilken stad eller land har varit din bästa semester?
Lanzarote var väldigt underbart, men sen är jag ju kär i Orsa också så det är helt klart bäst i Sverige.

Vilken tv kanal tittar du mest på?
Det blir nog 3an.


Här är reglerna:

Välj ut 4stycken som du vill ska svara och utmana dem sedan på deras bloggar. Be dem läsa din, och låt personen som utmanat dig veta när du svarat på utmaningen.

Jag utmanar:
AKP
Emma
Carro
Stoffe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback