Rapport igen!







Idag var vi ett helt gäng ute och körde rapport. Jag och Glenn, Carro och Fredrik, Kerstin och Roland och Alexandra och Martin(?). Jättetrevligt och superfint väder. Perfekt att spendera några timmar ute.

Och som ni ser så har jag lite filmer från idag. Jag är ledsen Börnis men det gick faktiskt jättebra nu när han fick springa till Glenn istället =p Men nu hade alla hundarna en superbra dag och gick jättefint.

Vi började lite kortare idag och med riktigt fin öppen skog så man kunde se ganska långt. Sen hann vi med två förlängningar innan det var färdigt och alla hundarna var superduktiga. Riktigt impad på Ebba som inte kört så långt tidigare, vad jag vet?

Riktigt härlig dag iaf. Och när jag kommer tillbaka från praktiken så hoppas jag på många fler sånna här sköna dagar. Men då får gärna alla snö vara borta för jag lär ju få snö så det räcker och blir över nu i tre veckor framåt =P

Så Trazzels blogg lär ju inte bli uppdatera av mig under tre veckor nu i alla fall. Får se om vi lyckas lura Glenn att berätta lite om hur deras dagar ser ut utan matte hemma.

Annars så hörs vi om tre veckor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback