GOD JUL!

Julkort

Kommentarer
Postat av: Napoleon

GOD JUL!!!!!!!!!!!!!!

2006-12-22 @ 10:27:06
Postat av: Katarina

Hej Lina!

Jo, Napoleon kan vara själv, men det tog ett tag. Tror det var i november han slutade gråta och skälla när jag gick hemifrån.
Däremot tycker han inte om när jag inte låter honom vara med i vardagsrummet, men det är för att han alltid får vara där utom när vi ser på film och han stör genom att busa och ställa sig framför TV´n eller klättra på mig, skälla.. ja allt för att få uppmärksamhet.
Då brukar vi stänga grinden till vardagsrummet, och en dörr som han sedan försöker forsera ett tag innan han börjar gråta och sedan ger upp..
Efter en stund har han förstått och får komma in igen, då brukar han vara lugnare.
I bilen går det bra på alla sätt.
*kram*
/Katarina

2006-12-22 @ 10:31:06
Postat av: My Hansson

God jul från oss!!!!!!!
// VTB (vorstehn-torstehn-Börje) ;)

Postat av: Nappe

http://napoleonthedogg.blogg.se/allmnt.html

Jag har bloggat igen!!

2007-01-08 @ 17:57:18
URL: http://napoleonthedogg.blogg.se/allmnt.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback