Oj vilken dag!!

Vilken dag.. vet inte riktigt vart man ska börja..har några bilder som jag ska lägga in i alla fall

STOR!!

Kolla vad himla stor lillfisen har blivit.. hur lång som helst.. och större blir han.. hehe


Idag har vi gjort en massa nya saker..och en massa gamla saker också.. :P

Först så vaknade vi klockan 7 I MORSE bara för att jag hade sovmorgon.. var ut och pinkade.. sen gick vi in och sov en och en halv timme till..

Sen jäklar var de damp mer än någonsin tror jag.. världens race upp och ner i sängen, ut på altanen och in igen.. bet i ALLT han kom åt!!! Så ja, de var bara till att kliva upp och ge busen frukost..och istället för en promenad så tog vi bilen och åkte och busade lite på en strand här i närheten.. dampade loss lite där.. hoppades han skulle somna om en sväng när vi kom hem men ack så fel man kan ha..

Men sen kom husse på att han och Trazzel skulle gå på loppis.. socialträna lite.. Men dom kom tillbaka efter 10 minuter så jag vet inte riktigt hur de gick.. :P

Den andra nya grejen för dagen var att jag fixat till en matta och ett täcke bak i skuffen på bilen så att lillen ska kunna få vara där istället för i baksätet..

Och den första kilometern gick de jättebra.. :P Sen skrek han i kanske 500 meter.. sen tyckte han att man kunde bita sönder allt man kom åt.. men då blev jag arg och sen var han tyst nästan hela vägen.. hehe

Väl framme i ljusdal så hämtade vi upp Anna-Karin, Lina och Anton.. Sen skulle Anton och Trazzel vara bak i skuffen tillsammans.. hmm.. hade väl inte förväntningar precis.. :P blev världens liv och bråk..

Sprang in på dollar och handlade lite ben och leksaker och sen bar de av mot stranden där vi skulle spendera nån timme..

Och där var de ju BRANOG full fart hela tiden.. gräva, bada, leka, brottas, jaga varandra, bitas m.m m.m

Som om de inte var nog så svängde vi in och träffade Labrador/Border Collien Grynet och busade hur mycket som helst.. i alla fall Trazzel.. Anton tog sitt förnuft till fånga och la sig och vilade.. var bara upp nåra gånger och kollade läget.. hehe.. =)


Och nu förstår ni säkert att plutten ligger stendöd i soffan.. sover som en stock.. efter middagen hos mina föräldrar.. Där Trazzel upptäckte vart kattmaten VAR!! För inte var de mycke kvar när jag hittade honom inte..

Sen som pricken över i:et blev de ett bad med schampoonering nu på kvällssidan.. verkligen behövligt.. de vita var mest brungult.. :P hehe

Så nu blir de nog en lugn kväll tills de är sovdags.. sen full fart i morgon igen..

Lite bilder kommer här då.. =)

bus bus
Busar med pipen

Gräva e kul
Gräva är SÅ kul!

Bus med Grynet
Grynet och Trazzel

Alla 3
Anton är med och busar en sväng.. =)

Full fart
FART!! En bild säger mer än 1000 ord!! =)

Kommentarer
Postat av: Katarina "Gina" --nappematte--

Vad har ni för kamera som tar så bra bilder?? Jag får bara ett blurr när nappen rör sig.
Vi har varit i Norrköping i en vecka och Napoleon verkar mindre glad över att vara hemma igen.
Nu börjar han bli riktigt stor, en bjässe! Folk tror att han är vuxen och blir chockade när jag talar om hur gammal han är :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback