Trazzel äcklig..

Sitter fint

Vaknade först i morse klockan 4 när husses klockan ringde.. då var Trazzel ut en sväng sen hade vi sovmorgon till klockan 9 när min klocka ringde..sköönt!

Vaknade och gick ut en sväng, käkade frukost.. sen hoppade jag in i duschen en sväng och när jag kommer in i sovrummet och tänder lampan så ser jag nått äckligt klet i sängen.. Men eftersom Trazzel varit med mej hela tiden på morgonen så måste de kommit dit när jag sov..

En STOR fläck på lakanet.. och mitt uppi de SPYA med kattbajs.. USCH!!!! Inte undra på som han åt de igår.. har hittat en sandlåda med jättemycke gott bajs i.. och han lyssnar INGENTING när han väl fått fart däråt.. så nu är de endera koppel eller en massa leksaker och tålamod och snabbhet som gäller när vi går ut..

Så nu har vi tvättat lakanen och täcket som var alldeles gult..blä för dej Trazzel..


Sen på förmiddagen skulle jag iväg och få massage av Tommies faster.. sköönt.. och Trazzel fick självklart följa med.. tänkte ha honom ute med Leif först men då skrek han så mycke så han fick väl komma in då.. =P

Väl inne så skulle han bita ÖVERALLT trots att han hade tuggben med sig.. och när han inte fick tugga på alla saker där så la han sig på golvet och tuggade på mina händer istället.. =P

Men efter halva massagen så somnade han under massagebänken.. så då fick jag äntligen lite lugn och ro.. hehe..

Sen blev de till att skynda hem och göra lunch innan jag skulle iväg å jobba.. så klockan 1 kom husse hem, och halv 2 började jag..

Sen ikväll har vi inte gjort så mycket.. Trazzel var ut på en promenad med Runar.. sen nu har vi varit ute och busat lite.. hade med kamptrasan för att få honom att glömma kattbajset.. funkade faktiskt kanon.. den är skitbra att ha som belöning har jag upptäckt..
Han var jätteduktig och sökte kontakt med mej flera gånger när vi var ute.. och gick han före mig och jag vände så kom han fort fort tillbaka och gick med mej.. och då busade vi en massa med trasan.. =)

Men när jag skulle ta av honom trasan sista gången så råkade han bita i mitt finger istället för i trasan.. så nu sitter jag här och skriver med plåster på.. hehe.. men de gör inget.. de var ju inte med mening precis..


Busfrö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback