Valpkurs!! =)

Ja då har valpkursen startat då.. riktigt roligt var de.. =)

Nog för att Trazzel var den skrikigaste ocjh skälligaste och olydigaste av dom alla men vafan.. =P betyder bara att jag har mer att jobba med..

Minns när jag började valpkursen med TImmy.. usch de va inte roligt.. inte nog med att jag var väldigt mycket yngst så hade jag den absolut svåraste hunden också.. hatade nästan den kursen i börjanö.. men sen gick de bättre.. och på slutet var även de kul..

Så de är med nya ögon jag ser på den här kursen.. tar inte allt så himla allvarligt.. man gör misstag.. man gör fel.. jag gjorde jättefel.. visste inte alls vad jag skulle göra ett tag.. men de är DÄRFÖR man är där.. för att lära sig..

Och faktiskt så när vi satt i klubbstugan och pratade så hör och häpna.. Trazzel LA SEJ NER..och sov.. helt otroligt.. trots dom andra vovvarna.. FRÄNT.. matte stolt!!

Sen har vi fått i läxa att klicka in vovvarna.. samt träna lite koppelträning..

Får hoppas att det går bra.. längtar redan till nästa gång.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback