Bakslag och dampanfall

Nu har Trazzel helt plötsligt börja pinka inne igen.. han som varit rumsren i säkert två månader.. brukar märkas DIREKT när han är nödig och vill ut..

Men nu vet jag inte vad som hänt.. har fått skura sovrummet 4 dar i sträck nu.. samt tvätta gardinerna 2 gånger.. och nu har han pissat ner sin bädd så den också måste tvättas..

Så nu är de slut med vattendrickande på kvällen.. och vaknar vi på natten så skyndar vi ut då med..


Sen har knäppisen börjat få världens dampanfall.. klarar inte av att koncentrera sej det minsta när det är andra hundar i närheten.. blir alldeles knäpp och hänger i axlarna på mit så fort jag rör mig..

Så hela valpkursen igår ägnade vi åt passivitet.. Likaså kommer de bli på söndag när vi hade tänkt vara med på utställningen..de struntar vi i.. vi åker dit och är passiva istället.. och de är ju SÅ TRÅKIGT!!! Tycker Trazzel.. =P

Sen ska han få följa med när jag går på agilitykurs med Grynet också.. och då ska han få träna på att vara ensammen i bilen eller att sitta fast ensammen och förhoppningsvis slappna av nån gång..trots att det är andra hundar runt om..

Får se om vi lyckas..

Kommentarer
Postat av: Nappematte

Välkommen i klubben! Kolla bloggen så fattar du...

2006-09-15 @ 12:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback