4 Koner = Lycka

Jag och Trazzel är inne i världens shapingträningsperiod nu. Har kört extremt mycket tänka själv och klicker senaste tiden. Och det är så fruktansvärt kul.

Vi håller ju även på med endel nya moment eftersom vi planerar att starta tvåan snart. Mycket kul =)

Så just nu är 4 koner = lycka för oss! Ägandet av dessa koner gör att vi precis när som helst kan springa ut och sätta upp en ruta och ta ett träningspass. Både igår och idag hade vi (läs jag) sådan himla träningsabstinens så vi varit ute trots ÖSREGN och tränat rutan. Knäppa människa tänker ni men gör de då =P Roligt har vi i alla fall.

Nyss när vi var ute och blötte ner oss så ökade vi på till fullt avstånd och dom sista 2 skicken var så jäkla fruktansvärt jättefina så jag blev alldeles varm inombords. Vilken enormt jätteduktig hund jag har!!!!

Ska verkligen försöka få någon som filmar vår rutanträning någon dag, så får ni också se hur duktig han är =)

Kommentarer
Postat av: Carro

Man ska alltid vara i shapingperiod!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback