Det bästa..

Det absolut bästa med igår var att FÖRUTOM på linförigheten så kändes det som att jag och Trazzel var ett team! Det har jag saknat förut på tävlingar. Han har gått i sin egen värld och jag har varit toknervös och inget har fungerat nått vidare.

Igår var jag inte alls speciellt nervös och jag kände mig väldigt trygg med situationen och vågade ta för mig mer. Efter linförigheten så blev vi ett riktigt team och vi spelade tillsammans. Det var han och jag liksom! Och den känslan, den var jättehärlig! Det är så det ska vara på tävlingar. Det enda man ska se är sig själv och hunden, man ska gå i sin egen lilla tunnel och strunta i allt annat. Och det var precis det jag lyckades med igår och det tror jag bidrog mycket till att det gick så bra som det gick =)

Underbart! Jag kan nästan inte förstå att det är sant! Och nu har jag nästan helt och hållet bestämt mig för att satsa på tvåan nästa! Hoppar över LP1 och satsar på dom högre klasserna. Tror jag =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback