Min olycksdrabbade vovve



Glenn upptäckte nyss att Trazzel blödde på trampdynan och när vi tvättat rent så såg vi att det var en stor bit som är borta. Sen jätteobehagligt ut och jag har ingen aning om vad som hänt. Han har inte haltat eller nått. Och eftersom det blödde nyss så känns det ju som att det är väldigt nyligen som det hänt.

Så nu fick vi ännu mer användning av Solans koksaltlösning så nu är såret rentvättat och vi har lagt en tunn kompress över sen satt på en strumpa för att hålla smutsen borta.

Min olycksdrabbade stackars lilla vovve =/

Kommentarer
Postat av: AKP

ajajaj :S:S

Stackars :(((

Postat av: Manda

Aj!! Stackarn! Du får ge honom en puss från mig. :)

2009-05-16 @ 17:42:30
URL: http://maffiapudeln.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback