Träningsdags

Idag ska vi till Forshagas brukshundsklubb och träna lite. Prio ett är att rycka tag i någon okänd människa och be om att få göra en budföring =P Får se om jag vågar det.

Sen har vi linförighet som står på schemat. Attityd och uthållighet. Göra om och göra rätt VARJE gång det blir fel. Inget trams och inget tjaffs. Gör han inte rätt så får han ingen belöning så enkelt är det.

Sen om jag hittar nån apport att låna så ska vi köra apporteringen också. Efter det så är jag nog nöjd.

Framförgåendet ska vi träna varje dagi skolan den här veckan hade jag tänkt. För det var där vi började, i klassrummet. Och det känns som en bra miljö att vara i, så där ska vi fortsätta. Och sen plocka ut det och se hur det fungerar med störning.

Så det var dagens upplägg, får se om jag lyckas följa det =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback